I. Všeobecné obchodní podmínky
1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále též uváděné jen zkratkou „VOP“) platí pro nákup služeb přes webové rozhraní www.online-koucink.cz. Provozovatelem webu je Kateřina Fitaire, IČ: 06177280, sídlem Belgická 114/36, Praha 2 - 120 00 (dále jen „Poskytovatel“).
2. Nákup služeb probíhá na základě Kupní smlouvy uzavírané mezi Poskytovatelem (coby Prodávajícím) a Kupujícím. Proces uzavírání Kupní smlouvy je podrobně popsán v čl. III. VOP. Tyto VOP jsou dokumentem, který je nedílnou součástí Kupní smlouvy a podrobně uvádí a vysvětluje práva a povinnosti obou stran Kupní smlouvy, tedy Kupujícího i Poskytovatele. Pokud je ve VOP užíván pouze pojem „Smlouva“, rozumí se tím jak Kupní smlouva, tak Smlouva o poskytování služeb. Ujednání, která jsou v Kupní smlouvě nebo Smlouvě o poskytování služeb odlišná od ustanovení VOP, mají přednost (tedy text Smlouvy je nad textem VOP).
3. VOP obsahují informace, které potřebujete mít k dispozici ještě před tím, než u mě jako Poskytovatele nakoupíte vybrané služby. Prosím, přečtěte si VOP pečlivě a v případě, že k nim budete mít připomínky či dotazy, kontaktujte mě ještě před odesláním objednávky (tj. před kliknutím na tlačítko „ODESLAT“ na stránce Formulář). Kontakty naleznete v čl. II. VOP. Tím, že kliknete na tlačítko „ODESLAT“ mi dáváte signál, že jste VOP viděli, četli a souhlasíte s takovým průběhem nákupu a spolupráce, jaký zde popisuji.
4. Ve VOP máte k dispozici všechny podstatné informace. A tady je podrobnější obsah:
Obsah VOP:
- 1. Úvodní ustanovení a vysvětlení účelu obchodních podmínek
- 2. Důležité pojmy (definice)
- 3. Objednávka a uzavření Smlouvy
- 4. Cena produktů a služeb a platba
- 5. Dodací podmínky a storno podmínky
- 6. Údaje o funkčnosti digitálního obsahu a jeho součinnosti s hardwarem a softwarem
- 7. Odstoupení od Smlouvy
- 8. Záruka, práva z vadného plnění, reklamační řád
- 9. Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů
- 10. Závěrečná ustanovení
II. Důležité pojmy (definice)
POSKYTOVATEL (PRODÁVAJÍCÍ):
Kateřina Fitaire, IČ: 06177280
sídlo společnosti: Belgická 114/36, Praha 2 - 120 00
Mail:
katerina@online-koucink.cz
Nejsem plátcem daně z přidané hodnoty.
KUPUJÍCÍ
Kupujícím se stanete, pokud prostřednictvím webového rozhraní www.online-koucink.cz se mnou uzavřete Kupní smlouvu, a tím koupíte některou ze služeb uvedených na tomto webovém rozhraní. Kupujícím můžete být coby podnikatel (podnikající fyzická osoba anebo právnická osoba) nebo spotřebitel. V dalším textu budou používány označení – Klient a Kupující se shodným významem.
SPOTŘEBITEL
Spotřebitelem se podle zákona rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud jste fyzická osoba a do objednávky (e-mailem i online) uvedete IČ, budu mít zato, že Smlouvu uzavíráte jako podnikatel a ne jako spotřebitel.
SMLOUVA UZAVŘENÁ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM
Je to Smlouva, která je uzavřena prostřednictvím PROSTŘEDKŮ KOMUNIKACE NA DÁLKU, tj. je uzavřena, aniž by se Poskytovatel a Kupující museli pro její uzavření osobně potkat, protože ji uzavírají přes webové rozhraní nebo prostřednictvím mailové komunikace, telefonicky nebo s využitím obdobných komunikačních prostředků. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení a telefonní hovory) si hradíte sami a neliší se od běžné sazby účtované vaším operátorem, resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.
ROZHODNÉ PRÁVNÍ PŘEDPISY
Jsou to platné právní předpisy, kterými se řídí vztah mezi Kupujícím a Poskytovatelem. Jde zejména o zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále též jen „NOZ“) a v případech, kdy je Kupující spotřebitelem, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Ochrana osobních údajů se řídí zejména zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.
III. Objednávka a uzavření Smlouvy
1. Jako Klient objednáváte služby buď telefonicky, přes kontaktní formulář nebo přes webové rozhraní, tj. skrze objednávkový systém na webových stránkách, vyplněním požadovaných informací.
2. Na webovém rozhraní www.online-koucink.cz naleznete veškeré mé služby, s podrobným popisem jejich formy a obsahu. Veškeré prezentace služeb uvedené na webovém rozhraní jsou informativního charakteru. Jako Poskytovatel nejsem povinna uzavřít Smlouvu ohledně těchto služeb. Ustanovení § 1732 odst. 2. NOZ se nepoužije.
3. Pro objednání služeb přes webové rozhraní slouží kontaktní formulář, kde jako kupující vyplníte své kontaktní údaje (jméno a příjmení a e-mail) a specifikujete své požadavky.
O obdržení objednávky vás budu informovat mailem zaslaným na vaši elektronickou adresu, kterou jste zadali ve formuláři. Informace o obdržení objednávky je zasílána do 2 pracovních dní a nejedná se o přijetí objednávky z mé strany, pokud to není v tomto potvrzení výslovně uvedeno. Doručením Souhrnného e-mailu s podmínkami koučinku na vaši elektronickou adresu uvedenou v kontaktním formuláři je Smlouva o poskytování služby uzavřena. Jakékoli změny uzavřené Smlouvy (včetně zrušení setkání) jsou poté možné jen na základě dohody se mnou.
V pochybnostech vás mohu kontaktovat za účelem ověření pravosti objednávky a nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, má se zato, že objednávka vůbec nebyla podána a takovou objednávkou se nadále nezabývám.
Objednávat služby přes webové rozhraní nebo e-mailem je možné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Upozorňuji však, že výjimečně může dojít k dočasné nedostupnosti webu v důsledku nutné údržby webu anebo v důsledku okolností, za které neodpovídám, jako jsou výpadky připojení k internetové síti.
4. Smlouva i VOP se uzavírají v českém jazyce. Smlouva se uzavírá v elektronické podobě, tvoří ji vaše objednávka, její přijetí z mé strany a tyto VOP. Smlouvu archivuji v elektronické podobě, není přístupná.
IV. Cena služeb a platba
1. U jednotlivých položek služeb je na webovém rozhraní uvedena i jejich Orientační cena. Orientační cena může být upravena dle délky zakoupených setkání, dle náročnosti obsahu, formy setkání, atd. Jsou-li uvedeny Ceny konečné, jsou platné po celou dobu, kdy jsou na webovém rozhraní uvedeny.
2. Sjednanou kupní cenou (dále jen „cena“) je cena uvedená v Souhrnném emailu s podmínkami koučinku. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na webovém rozhraní (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání cen) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, pak nejsem povinna vám za takovou zjevně chybnou cenu službu dodat, a to ani v případě, že došlo k automatickému potvrzení o přijetí objednávky. V případě, že by již došlo z vaší strany i k úhradě této zjevně chybné ceny, jsem oprávněna od Smlouvy odstoupit. Dojde-li ke změně ceny v době mezi odesláním vaší objednávky a jejím potvrzením z mé strany, platí cena platná v okamžiku odeslání objednávky, nedojde-li mezi námi k jiné výslovné dohodě.
3. Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, jsem povinna vám službu dodat až po úplném zaplacení sjednané ceny.
4. ZPŮSOB PLATBY. Sjednanou cenu je možné uhradit následujícím způsobem:
Platba bankovním převodem
Preferovanou a dočasně jedinou dostupnou platební metodou je bankovní převod.
Bankovní účet příjemce platby: 123-3195130297/0100
Banka: Komerční banka, a.s.
IBAN: CZ2701000001233195130297
SWIFT: KOMBCZPPXXX
Jako variabilní symbol uveďte: v přehledu Souhrnného emailu o podmínkách koučinku
Cena celkem: v přehledu Souhrnného emailu o podmínkách koučinku
V. Dodací podmínky služeb
ZPŮSOB DODÁNÍ SLUŽBY - Pro online videohovor se předem dohodneme na preferované platformě, např. Zoom, Skype, WhatsApp, FaceTime či jiné. Klient videohovor spojuje/volá Poskytovateli služby.
Úvodní setkání je zdarma a trvá 30 minut. Zdarma poskytuji setkání pouze jednou, a to v případě Klienta, který mě nezná.
Zrušení setkání ze strany Klienta méně jak 24hodin před jejím konáním má za následek ztrátu/propadnutí lekce. V případě zrušení setkání více jak 24hodin před jejím konáním bude mít Klient možnost náhradní hodiny v následujících 30 dnech.
Zruší-li setkání Poskytovatel služby, má Klient nárok na její náhradu v následujících 30 dnech.
VI. Nutné požadavky internetového připojení a jeho součinnosti s hardwarem a softwarem
1. Klient je povinen si ověřit kvalitu a rychlost svého internetového připojení (popř. dostupnost LTE) tak, aby videohovor mohl plynule probíhat v dobré zvukové i obrazové kvalitě.
Doporučené je internetové připojení cca 50Mbps download, pro 1:1 video call 600kbps (up/down) pro high-quality video, 1.2Mbps (up/down) pro 720p HD video a sdílet 1080p HD video vyžaduje až 1.8Mbps (up/down).
2. Poskytovaná služba je chráněna autorským právem a není možné ji bez mého výslovného souhlasu nahrávat, dále šířit nebo umožnit jeho užití dalšími osobami. Služba je určena pro osobní potřebu Klienta.
3. Prohlašuji, že v rámci poskytovaného setkání nebudu bez Klientova výslovného souhlasu nic nahrávat. O informacích sdělených v rámci setkání udržuji plnou mlčenlivost.
VII. Odstoupení od Smlouvy
Jelikož je předmětem Kupní smlouvy dodání služby, Kupující uděluje výslovný souhlas, aby mu byla služba dodána před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a současně bere na vědomí, že v tomto případě nemá právo na odstoupení od smlouvy (§ 1837 písm. l NOZ).
VIII. Záruka, práva z vadného plnění, reklamační řád
1. Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právními předpisy, zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2112 a § 2165 až 2174 NOZ.
Nejste-li s poskytnutou službou spokojeni (tzn. reklamujete vady služby), prosím, uplatněte své výhrady bez zbytečného odkladu. Peníze Vám zašlu zpět na účet, ze kterého jsem je obdržela. Peníze vracím pouze po prvním setkání.
IX. Vyloučení odpovědnosti
Všechny služby slouží pro vzdělávací a informační účely v oblasti online koučinku, online podnikání, online jógy a meditace, a osobního rozvoje. Informace, které zprostředkovávám jsou pouze návody a doporučení. Jsou to nástroje osobního rozvoje, nejedná se o terapii. Nejsem jakkoliv odpovědna za Váš úspěch či neúspěch při jejich aplikaci v praxi, za Vaše pocity, zdravotní stav a stavy, které můžete prožívat. Po celou dobu trvání videohovorů jste plně svéprávní a plně zodpovědní za své jednání, chování a své rozhodování. Váš úspěch je odvislý od řady dalších faktorů, které nemůžeme ovlivnit, jako např. Vašich dovedností, možností, znalostí, schopností, obětavosti, situace na trhu, obchodních znalostí, zdravotního stavu apod.
X. Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů
1. Máte-li k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či naší činnosti nějakou stížnost, kontaktujte mě prosím na adrese uvedené v čl. II. VOP
2. Podnikám na základě živnostenského oprávnění, kontrolním orgánem je příslušný živnostenský úřad, dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o ochraně osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů. I na tyto orgány se můžete obrátit se svými stížnostmi.
3. Pokud mezi mnou jako Poskytovatelem a Spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
XI. Závěrečná ustanovení
1. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatele a Kupujícího ze smlouvy vyplývající.
2. Podmínky ochrany osobních údajů jsou řešeny samostatným dokumentem, který naleznete
ZDE.
3. Vezměte prosím na vědomí, že jsem oprávněná tyto VOP jednostranně měnit, pro Kupujícího však vždy platí text obchodních podmínek účinný v okamžiku odeslání objednávky.
4. Tyto VOP jsou účinné od 22.1.2021.